|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Bruno69 |
Länk Brutal är väl bara förnamnet. |
|
Ja det blir svårt att hitta en ungdom med kepsen åt fel håll som kan slanta upp dessa slantar;) EB |
|
|
@Pula Utveckla det där? |
|
|
Låt mig försöka :) Enligt pula är bilen Efterutrustad med en mängd smaklösa delar som endast en lika smaklös ungdom kan uppskatta. Som förmodligen inte har 750k... Den faller alltså honom ej i smaken |
|
| jaa den blir enklare att sälja med original fälgar | |
| Allt annat än fälgarna är ju rätt för modellen, verkar ju inte direkt vara delar från biltema. | |
|
@sneable, du läste mina tankar😜 EB |
|
|
@dd88 Bilen är extremt påkostad vilket dom två andra gamla herrarna i tråden inte har förståelse för. Bara fälgarna kostar runt 100', han har 3D Design kolfiber från Japan runt om vilket bara det kostar runt 50', sen är den ECU trimmad från Tyska PP Performance, en av dom bätte tuninghusen men förmodligen bygger det på firmware från Noelle M För att inte prata om avgassystemet från Akrapovic för 80' Tror det sitter KW V3 Coilovers också om jag inte missminner mig. Jo då, den bilen är genuin rakt igenom, har du pengarna KÖP! |
|
|
Fälgarna kostar inga 100k, kanske i en annons för att få det att låta coolt. Du får hem de fälgarna med tull och moms för under 60k. |
|
|
Även om delarna som sitter på är dyra så minskar man ju ner antalet tänkbara köpare drastiskt med det där. Man kan ju få en med samma mil utan krimskramset för 200 000 kr mindre, som då dessutom är svensksåld =) //Stenback |
|
| Ja köpekretsen på en "söndertrimmad" bil som dessutom kostar 200k mer än en fin orginalbil borde ändå vara väldigt liten? Men grym bil! =) | |
|
Jag säger som många andra, den säljer lättare om den är mer orginal. Möjligtvis får avgassystemet sitta kvar, om man får orginal på köpet. JAG hade sålt alla eftermarknadsgrejer löst, och haft bilen orginal när den ska säljas :) Jag funkar på det viset att JAG köper bara en bil som är orginal, sitter det andra fälgar på, (som förvisso kan va snyggt) så tänker JAG bara: vad hände med orginalen, trottoarkan eller annat slarv????? Men samtidigt är jag inte rädd för att montera eftermarknadsgrejer, det tog inte lång tid till jag hade ett Hartge-auspuff på min M6, men ska den säljas, så är det med största sannolikhet som orginal. Men jag önskar säljaren til den vita Lycka till :) den verkar vara riktigt sjuk den bilen, och det är fräckt att folk vågar lägga pengar på sina bilar, alla behöver inte vara lika :) |
|
| Den bilen är ju förstörd | |
|
Det är ju SZP901 vi pratar om och den har 1 ägare och 0 brukare i Sverige. Så firman tog hem den i mars, kanske använts i marknadsföring? //Stenback |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Tycker bilen är smakfull för att vara modifierad, inte direkt Fast and the Furious. Fälgarna är fina också. Men att få fullt betalt för alla extra delar på bilen blir svårt, väldigt svårt. Lite som när det säljs E30 M3 som är kraftigt modifierade och som skulle krävas en hel del pengar att återställa till original men dom vill ändå ha lika mycket betalt, eller mer, som en fin originalare. |
|
Jag tycker den bilen är klockren! Riktigt snygga fälgar och kolfiberdetaljer. |
|
|
Det går att få massor av betydligt bättre utrustade LCI-bilar till lägre pris. Den vita har bara HIFI-högtalare och saknar bland annat softclose!! Hos BMWhandlare med Kaschmirbeige Individualläder! Länk Competition-paket, kolfiberbromsar från fabrik och mycket mer. Länk Mer än 100tkr lägre pris med LED, HK-ljud och Competition-paket. Länk Att den vita stått sedan mars talar om att priset är för högt. Vem betalar så mycket för en rätt dåligt utrustad pre LCI?? Stylingen trycker dessutom bort möjliga köpare. |
|
|
@Philly. Roligt med ironi, men alla förstår inte det;) Dax att plocka på lite fälgar och kolfiber på Zätan? EB |
|
|
Haha vilken skojare! VEM betalar typ 200 papp mer för ett par fälgar, avgas och tuning? |
|
|
Inget konstigt med det! I början på 90-talet köpte jag Alpina delar för 80 papp och de var fälgar och massa andra tuning delar till E30. Han har pengar , men tydligen inte du Gallardo ;) |
|
| Du tänker fel Skorpionen. Eftersom Gallardo inte spenderar sina pengar på saker som inte är värda dem så behåller han ju dem. Då har han de facto pengar, till skillnad emot om han lagt dem på saker han inte vill ha. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.