|
|
|
|---|---|
|
Mina gamla 5w har nu hängt med 4-5år och har nu börjat blinka så det är dags för nytt. Går det att få lite bättre fart i ringarna ? Denna tex är det nån som testat,, Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk | |
|
Nej jag har inte testat men det ser ut som en intressant lösning om det bara är att plugga in utan modifieringar. Men är inte watt talet lite för högt? |
|
|
Ingen aning om det går bra att trycka i 40W,hade ju varit trevligt att kunna använda dom på dagen.Men det är troligtvis bara en siffra sen så blir man besviken på effekten eller ?? Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| 40W och hur många Lumen? 220-1200 Lumen är ju som dag & natt. Många gånger anges det teoretiska värdet, LED ligger nånstans kring 130-140 teoretiska Lumen/Watt. Dessa 40W borde ha minst 600 Lumen med tanke på att 40W borde ge minst 1800 riktiga Lumen efter diverse förluster | |
|
Det brukar vara glädjesiffror i dessa annonser, och konstruktionen är annorlunda i DRL. BMW CS #5206 |
|
|
Köpte dessa för att testa,o visst blev det skillnad,kostade ca 320:- hem i lådan på runt 7dagar.Men dlr njaa men helt klart ett lyft Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Skulle du vilja ta några bilder? E på jakt själv och lite nyfiken. Inga felmeddelanden i bildatorn sen? | |
| Finns en bild på länken | |
| Kan du länka till säljaren du köpte de av? Gärna även just de LED du köpte. Tycker skillnaden är markant! | |
|
Här är länken, Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Tack! :) | |
| Visst lyser det starkt jämfört med den vänstra(förar sidan) men lite gulare framgår inte i länken vilken färg tempratur det är står kanske på kartongen? | |
| Såg nu att det står att det är 6500K man blir ju sugen.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.