|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en BMW X5 (F15) xDrive 30d -14 som jag skulle vilja ha lite högre effekt i. Det finns chipp nätet från 2000 - 10 000kr. Skulle vilja ha råd på bra prisvärd tuningbox. Mvh/Bosse | |
|
Finns massor med boxar att köpa och koppla in. Jag skulle inte koppla in en sådan box från tex Ebay för 1.500kr. Och ingen annan fake box som ändrar parametrar i realtid och lurar egentligen hela systemet. Vad jag vet så finns det bara ett alternativ och det är att göra det på riktigt. Och här har du lösningen: Länk Mvh Kristian |
|
|
Med tanke på denna motors dåliga driftsäkerhet med avseende på spridare och avgasrening så skulle jag inte mixtra med den alls. och angående vtech så provade en vän till mig och hela bilen klappade ihop efter två dagar typ. helt ny bil också så det blev returtripp för snopen återställning av nåt slag hos ÅF |
|
Verdi |
PPK är det enda alternativet. Och du Saab-killen. Är du kvar här än? Köp nåt annat så vi slipper allt onyanserat gnäll. Kritik är en sak men du är ju bara bitter. |
| Saab9-5 och hans vänner verkar också vara extremt otursförföljda. | |
| Okej visst. Hacka motorn i en bil i den här prisklassen. Lycka till att få den såld sen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.