|
|
|
|---|---|
|
HEj JAg har fått nys på en fin 328 sedan av 99 års modell 6600 mil, 18" Schnitzerfälgar, Gula Koni sänkfjädrar, Schnitzer short shift mm. Två frågor. Är 179.000:- lagom för en 328 sedan , import med 6600 mil ? Ska man passa sig för Short Shift , är det saker som håller ihop eller brakar det? Tacksam för tips! /Klas | |
|
Jag vet vilken bil du pratar om. Har själv varit intresserad av denna bilen. Priset är rätt och utrustningen bra men ändå har den inte blivit såld på riktigt länge. Det var i våras jag var lite sugen på den och då hade den varit till salu ett bra tag. Kanske man ska vara extra noga när man kollar in den eftersom ingen köpt den trots bra pris och utrustning. /Per |
|
|
Hmm..den finns i jönköping. Såg den på parkeringen vid MAntorp för ett par veckor sedan. Snygg bil, men nu blir man ju misstänksam när man hör att den stått till salu länge. Vet du mer om bilen så får du gärna maila! Mvh Klas |
|
|
Jag vet ingenting om bilen ifråga, men priset verkar väldigt bra om den är välutrustad i övrigt. Har inte hört något illa om short shift heller.... Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Mosse: Då är det samma bil till 100% Jag har inte hört ngt om den direkt men den har ju varit till salu snart ett år och det gör ju att man ryggar tillbaks lite. Men kollar man på den och allt verkar ok så varför inte? Killen kanske har haft otur med försäljningen. /Per |
|
|
Tyckte priset var nästan konstigt lågt med tanke på utrustningen, skicket var ju väldigt fint vad jag kunde se, förutom valsade skärmkanter bak... Vore kul om någon som läser detta har provkört bilen ifråga...svart 328 sedan med Shnitzer 18", 6600 mil, i Jönköpng.. /K |
|
|
Har ju bla asc short shift på min kärra och har inte haft några problem, bilen är en -00:a med 5500mil på mätaren. Har du en gång kört en bil med short shift kommer bmws låda untan kännas oerhört långslagig och konstig. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Hej robgus:Var det svårt att montera short shift. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.