|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla BMW människor, detta är mitt första inlägg så hoppas jag lägger det rätt :) Det är så att jag kollar runt på olika 335or och hittat en jag blev lite sugen på men det är tyvärr import och är osäker på hur jag ska gå tillväga för att veta att det blir ett tryggtköp samt att företaget är okej! regg nr på bilen är YAF762 och länkar även annonsen. Tacksam för svar! Länk André Olsson | |
|
Kolla tidigare ägare på Länk ring sedan och prata med dem och hör vad de har att säga om bilen. Hur långt den hade gått när de sålde och liknande. Är servicar skötta och liknande. Chassinumret får du från länken, kolla med BMW om de kan se bilens historik i sina system. Företaget får du googla och se vad som dyker upp. Fråga dem efter referenser om du är seriöst intresserad men fortfarande osäker på bolaget som sådant. Nu ser jag att den importerades i december 2015 och är inne på andra ägaren i Sverige, står fortfarande på en privatperson. |
|
| Det ser ut som viktiga delar saknas för att den ska ha ett originalmonterat M-Sport paket. Såsom ratt, plattan man vilar vänster foten på. Bilen behöver inte vara dålig pga av detta men värt att vara kritiskt. | |
|
Bilen har som sagt inte M-sport original så betala inte för det. Order options No. Description 2C6 L.-A. WHEELS STAR SPOKE 189 MIX TYRES 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 346 CHROME-LINE EXTERIOR 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 441 SMOKERS PACKAGE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AK LED-LIGHT ELEMENTS 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 4CG INT.STRIP SATINSILVER 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 522 XENON LIGHT 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.