AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.137

F31 Business Advantage Editioon erbjudande

tp
22
tpwer
F31 340i xdrive -16
Hej. Såg att det finns en hel del bra erbjudande inom Business Advantage på följande länk : Länk

Någon som vet om det finns möjlighet att välja 340i och ta del av dessa erbjudanden trots att länken endast säger 318d/320d/330d?
Buspelle
Det är nog svårt att hävda att erbjudandet ska gälla på en 340, men å andra sidan kan man alltid försöka och att använda det som argument är ju inte förbjudet. Tror dessutom att det finns en hygglig möjlighet att förhandla fram en bra rabatt på en 340. Det säljs inte särskilt många.
di
186
di99dajo
Audi A4 Avant quattro Sport S-tronic -17
Suzuki Swift 4x4 -11
När jag kollade med säljare i Jönköping så fick jag svaret att det inte gick att få erbjudandet på bensinmodellerna. Fick liknande/samma svar hos Audi med deras Prolineerbjudande.
tp
22
tpwer
F31 340i xdrive -16
Ja det är kanske så att detta styrs ovanför en enskild handlares huvud så att säga.

Men som du säger @Buspelle så kan man ju försöka men risken är väl tyvärr stor att det blir de vanliga 10% utan något Business Advantage erbjudande och då blir den ju orimligt dyr i förhållande till de andra.

Fick känslan när jag läste på f30post att de i uk just nu får väldigt bra erbjudanden på just 340. Man undrar vad det beror på och hur man kan utnyttja samma här.
Här är modellerna som det gäller för Länk

tp
22
tpwer
F31 340i xdrive -16
Tack för länken @daagis

Intressant att notera att 335d, som ju är dyrare än 340i, är med.

Förstår att marknaden är liten för 340i naturligtvis men det lär den ju vara för 335d också.

Jaja, inte mycket att göra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.