|
|
|
|---|---|
|
Har en Weitech-sänksats på bilen (60/40). Tänkte köpa dämpare till. Vill ha riktigt hårda dämpare som än mer förhöjer lekbilsfaktorn på min kärra. Någon som har bra förslag? Priser? Var hitta billigast? Någon som har liggande kanske till och med? Behöver inte vara helt nya direkt då bilen inte är det. | |
|
Gula koni, kanske? Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
ac-schnitzer ! går att köpa via bmw... dom e dyra, o icke ställbara men dom e hårda! har haft ett par på min 325:a... ///air, BMW Club Finland #2150 325:an -> Länk |
|
|
Ticco: Tackar för tipset! Har dock varit inne där och kikat innan och enligt deras website så säljer de dem bara i kit med sänkfjädrar. Får väl skicka dem ett mail eller ringa och höra vad de ska ha för rena dämpare. |
|
|
Rekommenderar Gula Koni... har själv sådana. De finns att köpa lösa. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
Lotus Samuel |
Jag har också gula koni och är hur nöjd som helt, kör mest bana med min. Dom på nfs måsta man plocka bort för att ställa fram och bak. Jag köpte av shockabsorber.com som man kunde ställa med ratt fram. |
Peter |
Tjoho kolla med Sellholms i köping så fixar ni Bilstein grupp-n eller liknande mvh PETER |
|
Peter: Har du något telefonnummer eller mailadress eller något till dem? |
|
| Jag kör med H&R.... riktigt bra kan jag säga. | |
|
Även schnitzer kör med bilstein dämpare. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
Peter |
javisst har jag det.. SELLHOLM Tel. +46(0)221 17327 Fax +46(0)221 10976 e-mail: sellholm@telia.com mvh PETER |
|
Jag tackar för alla kloka inlägg. Lutar åt Bilstein då de verkar mer prisvärda än Koni. Är dock Koni-frälst, så det återstår att se vad det slutligen blir. Jag har ingen panik. Ingen som har något på hyllan då? |
|
|
robgus: med en skillnad, dom ser ganska likadana ut, men det e stämplat "AC Schnitzer Motorsport" på dom. ;) ///air, BMW Club Finland #2150 325:an -> Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.