|
|
|
|---|---|
|
Någon som använt sig av Smiedmann i Kungsbacka för service nyligen? Erfarenheter? Det ska oxå finnas någon i Partille som är bra, kommer inte ihåg vad han heter, någon som varit där nyligen? | |
|
Hej, Vet inget om Schmiedmanns service, men de kan väl kryssa protokoll och stämpla bok lika bra som de flesta andra. ;) Göteborgs Bilservice heter firman i Partille. Den har ett grundmurat gott renommé. Men jag har inte själv varit där. /Lennart |
|
|
Ok, tack. Vilken stavning jag lyckades få till:) Ingen som har koll på Schmiedmann? |
|
|
Dom är bram servat där ett antal gånger. Eddie är grym att ha och göra med. __________________________ Livet är roligare med rak sexa |
|
| Tack för input. Vilka som är bra eller inte är ju dagsfärsk info eftersom det bara har att göra med vilka killar som jobbar där för tillfället. | |
| Kan varmt rekommendera Joakim på Göteborgs Bilservice! Servat mina där och kommer att fortsätta göra det. Stor noggrannhet, kunskap och helt ok pris. Dock kan han vara lite svår att få tag på så bästa är att åka dit.... | |
| Kan också tillägga att Scheidmann i Kungsbacka är helgrymma på kundkänsla! Hade inne en bil där en gång för felsökning. Fick en lånebil (120d M-sport :)) som jag hade en hel dag. Dom hittade dessvärre inget fel och jag sålde bilen kort därefter men Schmeidmann tog inte ett öre för varken felsökning eller lånebil... | |
| Tack, har läst mycket gott om Joakim. Och det låter ju bra med Schmiedmann oxå ... | |
|
Schmiedmann är toppen, dom tar hand om det mesta rörande min bil. Enda problemet jag haft är när dom inte hunnit med min digra "att göra lista", men då säger dom det så får man boka en ny tid. Servicen är kanon, de som jobbar där har varit med länge och personalomsättningen bedömer jag som extremt låg. Så räkna med att du fortsatt kan snacka med Eddie eller Andreas i verkstaden och får kanonbra service. Även säljgänget är samma killar år efter år. Se till att avtala om lånebil i förväg så den finns inne bara. /DJ |
|
|
Tack, undrar om Andreas är samma kille som tog hand om min Subba i Mölnlycke för ca: tio år sedan. Han är toppen och skulle börja jobba med BMW vet jag. Långsökt men man vet aldrig ... |
|
| F25 - Ha ha, nä det är inte jag... | |
| Andreas.ss = "Andreas i verkstaden" ? Se BMW-DJs inlägg | |
| Ok, läste inte detta.. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.