|
|
|
|---|---|
|
Länk //Marin | |
| Kan man sätta grusspridare bak tro?? | |
| Det var en brutalful front enligt mitt tycke... | |
|
Brutalsvårt :) med den bilen här uppe där jag bor iaf :)) Väg modell salsgolv fordras....Icke körbar skulle jag vilja säga.. Mvh Janne. |
|
|
Tur att de skrev att bilen var utrustad med frontspoiler, annars kanske man skulle missat den! :o))) Mvh |
|
Henrik535 |
Fy fan va fult, nä lagom e bättre |
|
Ugly, fetförstor.. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
Usch!!! Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
| blodigel :) | |
| Som tjänstebil åt Herr Tingvall på vägverket?:) | |
| Höga farthinder=ingen front | |
|
Nu är ni allt taskiga hörni! Den var väl snygg... NOT!!! - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Bilen står ju i Braunschweig! Där borde jag ha bekanta! I varje fall borde jag ha vunnit en skidtävling där, men valde fel skidor och blev trea. Det började snöa ca 5 min före start, och då hann jag inte springa till bilen och hämta det andra paret! Då var det gott om snö där (mitten av februari). Leif L |
|
| Uuääääääcch. Vaaaaaaarfööööör. | |
|
Var kan man köpa sådana spoilers? Vill ha en till min E30...perfekt nu när vintern börjar närma sig ;-) Med vänlig hälsning //Kalle |
|
|
Brutalt ful!!! Lite väl mycket det där. Nog för man haft låga bilar, men detta var ju för mycket även för min smak (kör originalhöjd nu tack o lov:-) Mycket bekvämt!! /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
sebbe_bmw |
Den var inte vacker!.. Men den såg ganska "död" ut.. Verkar stått där ett tag.. Lite luft i framdäcket! Nä tack för den bilen! |
| Över stylad front så det sjunger om det!! | |
|
Hallåååå !!!!!! vad är det där ?!!!!! Vad ska man med en sån där front till ? den flyger ju av i minsta gupp ! eller skarvarna på autobahn ____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.