|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
M-Mag |
Man blir ju otroligt imponerad på dessa människors konstuktiva ideér. Är det nån jä--la "klasskamp" eller vad är det frågan om? Jag blir så jä--la f---b--d, ja ni vet vad jag menar. Om ni behöver folk som vaktar lockbetet i buskarna ring mej. "Din Toyota är inte fantastisk" |
| Proletärernas kamp mot oss ofattbart rika kapitalistsvin till BMW-ägare? Jag hoppas innerligt att det inte ligger värderingar bakom gärningsmannens/männens illdåd. Vad var det för märke på de övriga bilarna som vandaliserades? Rent generellt verkar BMW vara ett märke som ofta drabbas av avundsjuka och irritation. För mig är det ofattbart att en bil kan väcka sådana negativa känslor. | |
|
Kan den förklaras enkelt med Jantelagen, du skola icke hava mer än mig trots att du jobbar dubbelt så mycket?:) Har du mer än mig skall jag straffa dig å kollektivets vägnar.. Asken |
|
|
Om Jag tog en vandal på bar gärning, i färd att slå sönder min nyvaxade pärla... Då skulle jag göra ett envars grip och förklara för honom att han är gripen. Skulle gärningsmannen därefter göra motstånd kan jag använda det våld som krävs för att hålla honom tills Polisen anländer. Inte: -Slå först och gripa sen. Er Beemer Skyddsvakt |
|
|
I mitt fall så frågade inte ens polisen som kom varför snubben blödde ur näsan eftersom han nämnde själv att han ramlat... :) Otroligt skönt. Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Det där är så j*vla lågt... Lider med dig! -Jag kör 30 på täbyvägen- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.