AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.204

Snyggare med repor?

Sida 1 av 2
sa
101
salo
520d F11 -11
Jaha, då var det min tur. Ett exemplar av den allra lägsta formen av mänskligt avskumt beslöt sig i fredags natt att förbättra utseendet på min och tre andra bilar utanför lägenheten genom att dra en nyckel eller motsvarande över dem.

Själv tycker jag inte att den blev snyggare av operationen, vad tycker ni? Länk

Fan vad sur jag är

/Jonas
Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
Schysst, då behöver du inte köpa fartränder:-)
Skämt o sido, jvla svin. Så otroligt onödigt.
Häng dem högt
/S
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Åhh fy...det var inga dåliga repor heller!
Tänk att en del individer mår bättre av att göra så mot någon annan, vilken tragisk tillvaro dom måste leva...
Lider med dig!
/K
Maria Mårdh
Ja, vad ska man säga .... för jäkligt helt enkelt :( Lider med dig !

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Alltid lika hemskt att se sånt här :( Hoppas försäkringsbolaget är tillmötesgående iallafall!

Med vänlig hälsning
//Kalle
Richie L
Lider med dig. Omöjligt att sätta sig in i hur dessa
människor tänker? Helt klart att nått fattas i deras
tillvaro men den blir ju knappast bättre av att
förstöra för andra. Avskum är ordet!

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Fan så trist. Hoppas det löser sig någorlunda smidigt.
Har du nå´n aning om ev. motiv eller är det helt oprovocerat?

/Kristian

------------------------------
Länk
Wa
582
Wallace
325ITM Tåring -06
Nej, nej och åter nej....så här får det inte vara. Jag blir otroligt ledsen när jag ser detta. Varför gör folk så här?

Även om det inte är min bil är tårarna inte långt borta kan jag lova. Fullständigt destruktivt.

Snyft / Wallace
je
727
jevlar
MB E55 AMG -05
327 biturbo-86
Jaha, där rök väl en 5-10 tusen för vanliga hederliga medborgare bara för att nån mupp var avundsjuk.

/Per
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Det där som ngn nämnde i annan tråd, att ha ett 'lockbete' (BMW) som ställdes på allmän parkeringsplats en natt kanske inte vore så dumt... frågan är bara vem som vill ställa ut sitt 'lockbete'?*s* Skulle onekligen vara en viss *känsla' att ertappa ngn när han/hon som bäst höll på att vandaliserade! Ojoj... spelar ingen roll om det var min egen bil eller ngn annans... jag skulle bli rosenrasande!

*Best Man Wins*
betriebsanleitung1
Ska man sätta ut ett lockbete och hålla kvar förövarna tills polisen kommer är det meningslöst.De får på sin höjd böter för det.Tror snart jag emigrerar till Iran,gör någon nåt sånt där åker väl huvudet.
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Vad trött man blir, att vissa människor inte kan skilja på mitt och ditt..

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
JAg förstår dig min vän .
jag råkade ut för nästan samma skit men lite värre i torsdags natt då de snodde mina fälgar + repat bägge sidorna som tack.
Jag har sagt det förr, men det borde vara skottpengar på sådana puckon. Grrrr!

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
BMWCoupe:
Idéen med "lockbete" kom från mig, och jag står för det.
Inget skulle ge mig större tillfredställelse (nåja) än att få ertappa någon jävel på bar gärning!
Vore liksom bara intressant att få SE hur en sån människa ser ut..och hur dom är funtade.
Antar att personen ifråga skulle göra i byxan när 10 talet arga BMW älskares tövlade ut ur buskarna med bistra miner! ;)
/K
Tog en kille på bar gärning när han vandaliserade min bil (dock ej en BMW då) och grabbar...Se till att ingen ser er, framför allt inte polisen.
Killen fick pröjsa 3000 spänn för skadegörelsen och jag fick 16000 och 2 år villkorligt.

Lärde mig en läxa och så...

Min förra BMW blev stulen under en pågående TV inspelning med kameror etc, gott om vittnen...
Jag vägledde polisen, visste namn, var bilen fanns och gav dom bevis ...och killen gick fri...
Det var ju bara en bilstöld sa man på polisen.

Hade dock boxvantarna på hyllan och hoppades på lagen
den gången...Tji fick man.

/////AMG
Fan va snyggt det blev...!
Hahah....spelar det nån roll på en skabbig gammal BMW...?!
Köp en Struts istället...?!
sa
101
salo
520d F11 -11
"AMG" någonting säger mig att du inte äger någon AMG, förmodligen ingen bil alls...

Kristian, helt oprovocerat, det var dessutom 3 andra bilar som stod i rad med min som blev repade.

Övriga, tack för moraliskt stöd och medlidande

/Jonas
VA?!!
Monzen, var det snuten som satte dit dig, eller fanns det andra vittnen? Vilket som, man undrar ju hur sådana vittnen tänker. Hur f*n kan dom sitta vid en rättegång och hjälpa ett sånt avskum??
Jag kan bara se till mig själv...
Hade jag ertappat någon på bar gärning med att förstöra en bil, (BMW eller inte) så hade jag förmodligen gått som looser ur den striden i slutänden.

Mvh.
Micke Olsson
Jag var dum nog att ringa dit polisen efter att jag
"lugnat" killen, eftersom folk omkring bara såg vad jag gjorde med honom...Killen var ångerfull men eftersom han behövde sjukhusvård så gjorde polisen anmälan mot mig...Suck

MrMonzen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.