|
|
|
|---|---|
| Jag har dragit av remmen för bagagegolvet, kan man köpa en sån ny? Det verkar ju också som att man kan hänga upp luckan medan man är där under och gräver men det är inget jag haft från tiden jag köpte den begagnat. Det skulle jag också gärna köpa. Är det närmsta skrot som gäller då eller kan man köpa sånt här på ebay? Jag vet dock inte vad jag ska söka på. Jag hittar inte det jag söker på realoem. | |
|
BMW säljer dessa delar - kostar inte så många kronor heller. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Har köpt precis en sådan hos BMW som orginal-reservdel, vill minnas att den kostade udner hundringen - väl värt sina pengar - för min del var det själva plastkroken som var trasig men jag har förmig att läderremmen och plastkroken var en och samma del. Orginaldelar är inte alltid dyra är min erfarenhet. Kostar inget att fråga hos BMW vad det kostar. Borde iofs inte heller vara så dyr på en skrot mo det är närmare dit än till BMW. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Tack för hjälpen! Ska åka till BMW imorgon och även köpa nya bultar så man slipper låsbultar till däcken. Tor ingen vill sno ett par gamla fälgar från en 15 år gammal bil :P Om dom någonsin varit stöldbegärliga. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.