|
|
|
|---|---|
|
Helt plötsligt gick det inte att lägga i backen... och det är jättesvårt att få i den. Vad har hänt tro? Det har inte varit några konstigheter utan detta kom helt plötsligt. Tacksam för svar. | |
| Är det en manuell eller automat? | |
| Manuell | |
|
Hej, Scenariot verkar inte jättekul. Men jag hoppas att jag har fel... Länk /Lennart |
|
|
Jag tror som du. Inte billigt. Men det jag är mest förbannad på är att bilfirma satte på nya däck för 8000 kr som inte ens var lagliga. Bilen räknades tydligen som lastbil och försäkringen skulle inte ha gällt om nåt hänt. Bilen "krängde" vid körning och jag påtalade detta men v det var vanligt på bmw... jag är ju så oteknisk... och det värsta är att det är en sk seriös bilfirma som är storsponsor t ex till sport i stan... och gör så där. Vi körde ett år med bilen innan en däckverkstad påtalade detta. En arg dam är inget att leka med så nu ska jag ta dem i hampan. Jag är inte med om bilden länge men var med vid köp. Så x som har bilen skulle tala med dem men jag tror jag ska göra det. Jag var ändå med och betalade. Tack så mycket för svar!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.