|
|
|
|---|---|
|
Hej min ccc har börjat starta om sig hela tiden Troligen kondensatorerna som gett upp Har köpt en beg ccc som funkar klockrent men den måste kodas in Tänkte som så att jag byter nät delen från den nya till min gamla, men jag får ju inte isär den Har tagit loss front och tagit bort cd och dvd men sen kommer jag inte så mycket längre Någon som har tips? Mvh Mikael | |
|
Ja jag har plockat isär en i molekyler för att löda dit ett nytt chip till slutsteget. Det var lite pill, men minns inte riktigt vad jag tog isär, men det är väl bara att skruva på. |
|
|
Ja nu har jag fått isär den Ska få någon att löda ditt nya kondensatorer Mvh |
|
|
Hej Köpte en beg modul och program vara av olaO här på forumet Den blev som ny OlaO s program rekommenderas starkt funkar kalas bra Mvh |
|
|
Åströmarn, fantastiskt kul att du grejade detta! Bra jobbat! Om någan annan behöver göra detta så var det detta som du gjorde: Inkodning av en begagnad CCC modul, i detta fallet hade du inget ljud alls då den kom från en bil med ett annat ljudsystem. Det man då behöver göra är att koda in den mot aktuell bil med NCS-expert. Mycket enklare än vad man tror då programvaran hämtar bilens originalinställningar och skickar in dem i den "nya" modulen. Just med CCC visade det sig att det var 5 "moduler" i modulen som alla behövde kodas. - CGATE - CHOST - CAUD - CTUNE - CAPPL Många kronor sparade på att kunna göra detta själv som alltså inte alls är avancerat. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.