AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.298

Pixlar/tecken blivit mörka Radio Professional!

ga
2.767
gaspo
E91 320dA -09
Hej! Märkte för lång tid tillbaka att klockan uppe till höger i radio displayen blivit mörkare. Tänkte inte mer på det. Men nu har det blivit mer mörka fläckar. Strecket ovanför kanal siffrorna har mörknat på vissa delar. Några andra delar har också börjat mörkna bort. Är detta nått som går o fixa? Har hittat en DIY men den verkar överkurs för mig. Tråkigt att dessa pixel/tecken fel inte blivit bättre. Fanns ju redan på E36:an. Man får väll leva med det antar jag. Tråkigt bara då mer o mer av displayen verkar dö.
Ni
962
Nip
320i-04
Kan det jämnas ut med att ställa styrkan överlag?
Länk

Kan Professional ha justeringen?
Det var ju lite fram och tillbaks i tråden.

Själv är jag ute efter att justera på AC som lyser som fullmåne, mycket starkare än allt annat.
ga
2.767
gaspo
E91 320dA -09
Tack! Nja man kom ju in i en meny. Tillslut så hitta jag nått test 1,2,3,4,5,6,7. Tryckte man 1 så kom pixlar på hela displayen samma på 2. Sedan när man tryckte 3 så kom ljuset alldeles mörkt på stora delar av displayen. Pixel testet däremot lyste som fan o alla pixlar fanns.
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
Finns reparatörer på ebay som du skickar stereon till så byter dom displayen... Kostar runt 1500 har jag för mej.

Jonas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.