|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag har varit sugen på att fixa aux i min bil och jag köpte en ny orginal radio med stöd för det men är ortoligt besviken över ljud kvalliten och nu undrar jag vad som skulle hända med min bils funktioner om jag byter till en sån här Länk jag läste nån stans att man kunde tappa färddatorn, jag har för övrigt lilla färddatorn och minsta ljud paketet i bilen. tack för eventuella svar :) Angel Eyes Nobel-Amber ja tack! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kolla så rattknapparna funkar också med denna enhet Jag fick ha den gamla middisplayen /bordcoumputern ligga inkopplad handsfacket för att behålla färdator mm när jag monterade en Hualingen i min 540-01 ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
hmm ja det vill man ju inte men tror jag fixa ljudet i bilen nu på orginal grejer dock vill man ju gärna ha lite utgångar till slutsteg i framtiden men nu blir det dock att köra på hög till låg omv istället, varför ska bmw göra allt så krångligt :( kunde du styra nya radion med ratten då eller funka inte det längre ? Angel Eyes Nobel-Amber ja tack! |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jepp allt funkade som det skulle i min 540. Ljudet i bilen blev bra mycket bättre fösta gången jag hörde original subwoofern jobba. Så Hualingen är ett bra altenativ till originalradion. Dessuotm får ja man en massa extra funktioner. Navi TV DVD mmmmm Har nyligen monterat en liknade enhet i E91an funkar förträffligt. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Har den egna utgångar till typ slutsteg och sånna roliga pryttlar, du får gärna länka var man kan köpa en sån fin liten apparat för den jag länkade så har alla väldigt olika upplevelser med Angel Eyes Nobel-Amber ja tack! |
|
Sist sökte jag på Ebay och hittade till E91 finns hur mycket som helst att välja på. Hualingen till min 540 tog en polare hem ett gäng apparater från återförsäljare i Kina kostade då runt ca 4000 spänn inklusive kartor och digital TV modul. Betalade nått liknande för den jag köpte i vintras till E91 dock ett annat fabrikat. Finns en lång tråd i forumet om denna. Fanns även nån svensk återförsäljare har jag för mig. som exempel Länk Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.