|
|
|
|---|---|
|
Hade problem med vindrute spolning så jag började kolla säkringar, drog nog ur fel säkring, eller att bilen blev larmad när jag höll på (nyckeln inte i tändningslåset) så den började pipa. Först pep den konstant, gick inte at avlarma med nyckeln, försökte flera gånger, tillslut drog jag bort batterikabeln. Då började den pipa med signaler istället. Dock tystnade den, men satte igång igen osv medan jag satte tillbaka batteripol och försökte larma av med nyckeln. Centrallåset går inte alls nu, inte heller elhissarna, rutorna nere och det går inte veva upp. Provade nu starta bilen och det gick bra. Dock händer nada när jag använder fjärrnyckeln. Provade att initiera den men det funakr inte heller, inget händer. Va fasen e detta? har den gått in i något "larm mode" | |
|
Hade bort säkring 49 för att kolla den var hel då den är en del av windscreen washer system. men såg nu samtidige den är den del av theft protection system... jävla skit vad dumt. Vad göra, får snart psykbryt på bilen |
|
| Bajskorkat :) hade satt tillbaka en säkring i 49 som visade sig vara trasig :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.