|
|
|
|---|---|
|
Har nu beställt produktionsplats på en X3a, leverans planerad till V43. Vart en konfig som verkar vettig, blev lite mer än tänkt. Men, är inte van beställa nya BMW bilar, men nu är det dags :-) Nått uppenbart som saknas? 7LF Model M Sport Sportchassi Automat med växelpaddlar Performance controll Automatisk bakluckeöppning Sportstolar Al borstad PDC fram/bak Adaptiva LED strålkastare Belysningspaket LED dimljus Helljusassistent M Lädersportratt M Aerodynamikpaket Individual Högglanspolerad Shadowline Individual Antharcit innertak Takreling borstad Driving Assistans plus ZIP Innovation pack Automatiskt avbländade inner- och ytterspeglar Lane change warning Head-Up display ZLP Lounge pack Komfort öppning Panorama glasstaklucka Solskyddsgardin Harman Kardon högtalarsystem ZNN Navigationspaket Navigationspaket Professional Connected Drive Services Remonterande Services Bluetoothförberedelse Professional och USB anslutning Trafik information Fabriksmonterad utrustning Brake Energy Regeneration Dragkrok infällbara Sätesinställning elektrisk med minne Kupévärmare med fjärrkontroll diesel Speedway-Limit information E91 320dAT -10, K1200GT -06, ER-6N -15 | |
|
BMW X3 xDrive20d. Vart det E91 320dAT -10, K1200GT -06, ER-6N -15 |
|
|
Jag har M sport men med vanligt chassi. |
|
| Två saker som jag lagt till, tonade rutor och servotronic. Annars har du ju kryssat i det mesta som går ;-) | |
|
Petrho. Testade en M sport 3.0D med sportchassi och det kändes bra. Testat VW Golf förhöjd och A4, men båda gick bort av olika orsaker. Återstod bara X1 och X3an Kristoffer_L. Dubbelkollade, servotronic ingick i setupen Tack för återkopplingen :-) E91 320dAT -10, K1200GT -06, ER-6N -15 |
|
| Dynamic Damper Control är schysst att ha. I rubriken skriver du G01, men visst är det en F25 du beställer? | |
|
Backkamera? Advanced Parking Pack |
|
|
Dynamic Damper Control, får kolla nästa vecka, osäker om det är med i spelen. I rubriken skriver du G01, men visst är det en F25 du beställer? Det här är intressant, har frågat och dubbelkollat med säljaren och fått besked båda gångerna att bilen ska vara nya lättare chassit, produktionen är omställd när bilen monteras. Var lite deal killer att det skulle vara nya chassit. Vi håller tummarna att säljaren har koll på läget! E91 320dAT -10, K1200GT -06, ER-6N -15 |
|
|
Backkamera? Det ingår i enligt uppgift Advanced Parking Pack Trodde bilen skulle kunna parkera själv, men kan tydligen bara fickparkera, så det blev nån enklare variant. E91 320dAT -10, K1200GT -06, ER-6N -15 |
|
|
Hmm, nya chassit? Det blir väl en helt ny bil, och jag tror inte ens den kommer vara premiärvisad fram tills ditt leveransdatum. Så det du har byggt ihop är F25, man har inte utvecklat CLAR-plattformen för att passa den gamla karossen och jag tror din säljare antingen åsyftar något annat när han pratar om chassit, eller så blåljuger han för att sälja bil eftersom han märkte att du inte var så insatt. Kolla upp igen innan bilen går i produktion... |
|
| Nästa generations X3 är enligt flera källor planerad att släppas 2017 så jag har svårt att se att de produceras och levereras till kund redan i oktober i år. | |
| OM den släpps under 2017 så kommer den säkert släppas som MY2018 | |
|
Vid en tredje skriftlig kontakt ringde säljaren upp, bilen är en F25 chassi. Får glädja mig med att det blir en ny bil med utrustning som jag prioriterat. Kommer komma fler chanser att köpa ny bil. E91 320dAT -10, K1200GT -06, ER-6N -15 |
|
| jag skulle lagt på Apple CarPlay och Wifi hotspot | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.