|
|
|
|---|---|
|
Hejsan forum - håber det går bra at jeg skriver på dansk. Jeg har præcist hentet min "nye" 2015 520d Xdrive i Stockholm. Den har bl.a. navi pro, connected drive og BMW apps. Det meste fungerer perfekt, og jeg kan koble min iPhone 6 til bilen via bluetooth og spille musik den vej fra f.eks. Spotify og tale i telefon. Men hvis jeg kobler telefonen til bilen via USB fungerer det inte. For eksempel jeg går i BMW Apps i bilen og det beder som om at jeg tilslutter en BMW Apps kompatibel enhed til USB. Jeg kobler så min iPhone 6 til. Herefter sker det at iPhone 6 kortvarigt viser symbolet for opladning ved siden af batteristatus og efter slukker symbolet igen. Dette gentages i det uendellige - præcist som man kobler telefonen til og fra USB konstant. I bilen vises "Ikke tilsluttet" ud for USB i BMW Apps. Helt kort skifter den til "Ikke understøttet" (typ 1/10 sekund man kan lige nu at se den viser teksten før den skifter tlibage til "Ikke tilsluttet"). Jeg har forsøgt med flere forskellige kabler og en iPhone 5 for at checke om der skulle være noget med iPhonen. Resultatet er præcist det samme. Jeg har forsøgt at søge på nettet og her uden rigtig at finde nogen med samme problem. Men jeg tænkte at det kan næppe være unikt. Er der nogen som ved hvad det handler om - og ikke mindst hvordan man løser det? // Lars | |
|
Problemet er løst - jeg fandt lidt indlæg om det. Flere foreslog at prøve et kabel af et andet mærke end Apple. Jeg havde et Belkin kabel liggende - efter at have skiftet til det fungerede det umiddelbart. Tja :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.