|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken. Har ryckt alla enligt lappen med symboler, nummer och position, men får dom ej släckt. Tacksam för svar!! /Rasmus | |
| Det finns ingen säkring för dem ljusen. Matningen dimljusen är transistorstyrd. | |
|
Tack för ditt svar! Finns det något sätt att släcka dem inför besiktning? |
|
|
Hej Stolze, Kan det vara knapparna till vänster om ljusreglaget (till vänster om ratten)? Mvh / C-H |
|
|
Hej! Läs gärna inlägget ovanför ditt så ser du att det är oakutellt. Hälsningar Rasmus |
|
| Jag förstår inte, lyser dimljusen hela tiden, oavsett om du trycker på dimsljusknappen, vilket läge ljusreglaget står i etc? I värsta fall får du väl under bilen och dra ur kontakten till varje lampa. | |
|
Hej igen! En hade gått sönder så jag satte i nya Led i samband med att jag lackade fronten, vilka visade sig inte vara godkända på besiktningen. Vill slippa byta lampor då de alltid är avstängda ändå! |
|
| Om de ändå inte används kan du väl montera rätt dimljus och låta dem sitta där? Då slipper du krångla. | |
|
Hej Rasmus, Nu förstår jag. Av det du skrev i början verkade det som de lös hela tiden och att du hade problem att släcka dem. Mvh/ C-H |
|
| Låt lampan sitta kvar, dra av sladden till den bara från baksidan av dimljuset. Så gör jag inför bes (jag har 8000k xenon kit) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.