|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Är på jakt efter en 330 Diesel F31. Krav är Svensksåld, M-Sport, Navi Pro, Skinn samt Panorama. Xdrive eller ej spelar inte så stor roll då Coilovers troligen kommer att monteras framöver. Jag vet sedan tidigare att denna kombinerade utrustningen faller många i smaken och de få bilarna som kommer ut på Blocket blir sålda ganska fort. Nu till min fråga: Någon som vet något om denna bilen? Varför blir den inte såld? Länk Har bevakning på dessa bilar på blocket, och alla andra 330D med liknande utrustning försvinner efter ett par dagar. Men denna har legat kvar en månad snart. Har jag missat något ang. denna bilen? Mvh David | |
| Ja prislappen på denna är nog alldeles för hög. Kollade lite noggrannare sent igår på utrustningen. Och jag hittade inget om Bluetooth connection eller dyl. Jag är väldigt dåligt insatt i det ämnet, men brukar inte många bilar ha en combox? | |
| Intressant att handlaren anger ett helt annat regnummer än vad bilen verkar ha... :) Det ökar ju inte direkt förtroendet för stället | |
|
Har sett detta :) Fast det är ju trots allt en Porsche åf? |
|
Verdi |
250 tkr? Haha. I vilken värld då? Jag fick en bra bit över 300 tkr när jag sålde min 330d xDrive -13 (väldigt sen dock) som jag importerade från England. |
Verdi |
Ja, de billigaste börjar på typ 329 tkr. Den du nämner saknar xDrive och har gått över 15000 mil. |
|
Tycks ha kommit ifrån ämnet lite =) Vad saknas för vesäntlig utrustning i den länkade bilen? Syftar på hur det är kompatibelt med telefon osv. Känns som ett "mer rätt" pris för denna ligger runt 320-330? |
|
|
Jag kan inte se att bilen saknar något "väsentligt", snarare tvärtom. Det enda som skulle få mig att avstå köp är att jag tycker den gått långt i förhållande till priset - med det menar jag att lägger man på 5-6kmil på ett par år har den rullat 15k mil. Om det sedan är detta eller att de är tuffa med priset eller ngt annat som gjort att den ännu inte är såld är en annan fråga... Eftersom den har Navi Pro så har den också stora blåtanden och då kan man koppla flera trådlösa enheter till bilen och spela youtube/ Spotify mm. |
|
|
Tusen tack för svaret! Ja några 349k skulle jag inte lägga på denna. Tycker också att den har rullat lite väl långt. Mina 2 seanste Bmw har varit svarta med ungefär samma miltal, så alla märken börjar ju synas tydligt då. Okej, så Navi Pron har med sig stora blåtanden. Det hade jag inte koll på så det tackar jag för! |
|
| Tycker inte den ligger speciellt fel i pris, jämför med 320D med liknande utrustning ligger ju på ca 250-270". Begagnatpriserna på F31 är höga.. | |
|
Fick 275000 för min F31 20d m-sport i slutet av april, betydligt mindre utrustad än den i första inlägget. Detta privat. 320000 hos handlare känns rimligt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.