|
|
|
|---|---|
| Hej! Är det någon som vet vad detta kommer kosta att byta på verkstad? (se bild i länken). Alltså den svarta delen runt själva rutan. LÄNK: Länk Tack på förhand! | |
|
Bara den svarta listen kostar runt 750kr, kollade själv hos bmw för några månader sen. Sen visste inte han bakom disken om den var lackad från fabrik eller om man måste få den lackad, men han trodde att den va lackerad.. ? Jag tog bort mina själv köpte sidenmatt sprayfärg på autoexperten å slipade, sen lackade jag dom. Blev kanonbra, kostnad? Några hundra kronor samt en kväll i garaget... Inte så svåra att ta bort, sitter med 2st tx20 skruv bakom gummit... Lycka till Mats |
|
| Oftast så är priset olackat, räkna med det för 750kr | |
| Dom e svarta när du köper dom. Har själv bytt! | |
|
Vi snackar plåtbiten nu va och inte någon gummilist? Mina plåtlister är rostiga och har så varit i 4 år utan att det eskalerat. Dags att ta tag i det... //Stenback |
|
| Jag har en uppsättning extra liggande till vänster bakdörr. Plåtlisterna alltså. Maila mig på sundstrom76@gmail.com om det är intressant. Jag köpte från England men fick till fel sida. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.