AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.258

E61 få bort interiör till bagagelucka

Tja! Ska byta antennförstärkaren och då min shoppinlucka strular måste jag få bort plasten på insidan så jag får upp luckan innan jag kan ta bort vingen.

Har tagit bort alla (?) Stjärnskruvar och de två svårt plast plupparna på botten av luckan och plasten är lös men inte uppe i mitten (vid torkaren) men jag hittar inget mer att ta bort?

Tips mottages gärna så jag kan fixa det :)
Ingen som har lite hjälp till ovan? Sitter plasten kanske med clips bakom torkarmotorn? Vill inte gärna bara slita loss och förstöra något...

Tacksam för hjälp!
He
381
Hero02
Audi A4 2018 S-Line
Kan detta hjälpa dig Länk
Ba
211
Baldboy
520d Touring E61 -06
Säker på att det är antennförstärkaren då? trasigt kablage brukar ju det visa sej att det är. Om du dessutom har mer krångel menar jag? Annars sitter det med nå clips och jag iaf fick lirka och hålla på som fan innan det släppte i ovankant.

Hero02: Tror han vill komma åt så han manuellt får upp shoppingluckan.
Hero02: tyvärr inte, har köpt kablaget också men vill börja med att byta förstärkaren.

Baldboy: Jag trodde också det var kablaget men köpte till höger sida och som jag förstått det löper de kablar jag behöver på vänster sida.

Finns en e61 på skroten och då radion och centrallåset går på förstärkaren vill ja testa det först men vill inte knäcka någon plast.
Så du säger att den bara är att dra av den? Den verkar sitta runt själva torkarmotorn.

Tack för hjälpen!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.