|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har suttit på blocket och letat efter en e31a med steptronic ett tag nu, men det verkar inte som folk vill släppa dom. Så jag undrar nu om någon här eller känner någon som har funderat att sälja sin? :) Är ute efter en med taklucka, elstyrd ratt/säten, ingen rosthög och som fungerar bra. Helst svart med svart inredning, men inget krav. 850 eller 840 spelar ingen roll, men de ska vara steptronic tror det kom runt 94 men är inte säker. De ligger en 850 på blocket med steptronic med dock över min prisklass. Slänger in en liten bild på en här om jag fått tag i en, annars är jag fortfarande på jakt. Men om någon vet nått hör gärna av er! | |
|
Hej, ska du hitta ett utbud på flertalet bilar får du titta i Tyskland, till tyska priser. Priserna verkar öka så sakteliga då den börjar intressera bilsamlarna och de betalar gärna både 10-25% över gängse marknadspris för det finns knappt något kvar man kan tjäna pengar på i övrigt på bilmarknaden:) Jag kanske känner nån som har en:) Se powerpost. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.