|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Min kära far lyckades träffa ett staket med nosen på min 520D 2013. Nu behöver jag fixa detta. Bilen fick skrapmärken, rätt breda, färgen är helt borta men inte ner på djupet. Måste detta vara BMW eller kan jag ta bilen till en bra vanlig verkstad? Vad hade ni gjort. Jag är rätt mån om att det ska bli bra... | |
| Lämna till Theanders i Lund, de har samarbete med en av Sveriges bästa lackerare Länk. Jag förutsätter att du tar detta på vagnskadan, om inte så lämna direkt till Moses, han hör inte till de billigast så att säg... | |
|
Hej Mubafly. Var bor du? Är det i stockholmsområdet kan jag rekommendera A2 i Gustavsberg. Dom är godkända av försäkringsbolagen och är mycket duktiga på BMW. |
|
|
Tack för rekommendationer. Jag bor i Malmö. Tollarp (Moses) var ju en bit ut på landet men de ser bra ut. Ska kolla på dem. |
|
| Lämna till Theanders i Lund i tala om att du vill att Moses fixar bilen. De är grymma, men det kostar. Så ta det på försäkringen då ingår transporten till Moses. Ett tips är att om möjligt prata med Mose själv på plats o tala om vad du förväntar dig. Mina erfarenheter är att de är bland Sveriges bästa, om inte bäst? | |
| Skadereparation gör alltid på auktoriserad verkstad. Du får altid original delar, alla plugar, skruvar, inpassning , inga tejpade kablar eller limade plast delar och du för riktig rostskydd. Du betalar ändå lika stor självrisk till alla. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.