|
|
|
|---|---|
|
Bakom det här aluminiumvärmeskyddet... Länk Samlas det mkt gros, för att det är hål i hjulhuset... Länk Länk Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. | |
|
Min lösning: Täta, sätta för hålet, med... 1mm gummiduk 60240 Länk Grovt hålband 19383 Länk En bit 2mm plåt, M4- och M5-skruv och mutter, och brickor. På med hammarlack. Länk Kommer att sitta så här på ett ungefär. Länk Spolarvätskepåfyllningsslangen och bromsrör genom hålet komplicerar det hela lite. Länk Länk Borrade bara ett hål i innerskärmen, det nedre här. Länk I övrigt användes befintliga hål. Låsmuttrer och gummipackning på insidan. Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Det var höger sida. Gjorde liknande på vänster sida. Länk Mer i ämnet. Länk (från inlägg 15) Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Å vad jag blir avundsjuk! Har rengjort min grussamlare och köpt ny värmesköld, men skulle vilja göra precis som du gjort! Har du själv bockat till plåtbiten som du satt runt spolarvätskeröret? | |
|
Tack. Ja, bockade i skruvstäd. Böjde plåten runt ett lagom stort järnrör (tror diametern var ~34mm nånting). Var köpte du värmeskölden? --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Köpte den på bmw. (billig) Min hade hål på flera ställen av salt och skit som legat mot den. | |
|
Om bilder inte funkar får man byta ut org till cc (postimg.cc) i länkarna. Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.