|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Äger en BMW E46 318i -00 . Min fläkt fungerar från och till, någon dag funkar den superbra för att efter en körning Gå ut till bilen och starta den utan fungerande fläkt? Hur vet man vad problemet är och om man ska Inhandla ett fläktmotstånd eller en fläkt ? Fläkten har under 2 års tid svajat fram och tillbaka på de olika hastigheterna men alltid funkat tills nu. Tacksam för felsökningstips. BMW = BRING ME WOMEN | |
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Svajningar och sedermera helt död = 99% effektsteget paj. (Dvs det du kallar fläktmotstånd) Köpte mitt effektsteg från Tyskland (Autoteilemann.de) för en 300-400 spänn tror jag. Man byter själv. Kostar nån timme och lite blod på knogarna, men går bra. A. |
|
Tack för snabbt svar :) Tar o beställer ett sådant då utgiften ändå är så liten. 👍 BMW = BRING ME WOMEN |
|
|
Det var fläktmotståndet , köpt den nya varianten och nu funkar fläkten perfekt igen :) Tack för hjälpen BMW = BRING ME WOMEN |
|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Toppen Silversten! *tumme upp* A. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.