AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
774

Bmw e46 värdering före och efter lite småfix

al
7
alltiallou
320i e46 -00
Tjena har en bmw e46 320i från -00 jag vill sälja. skulle behöva veta ungefärligt värde före och efter jag fixat lite smågrejer.
Fel just nu, styrbox till lås osv är halvtrasig, rätt mkt stenskott i fronten och riktigt slitna däck.
Det jah oroar mig för om jag försöker sälja den med dessa "problem" är att jah inte får ut ens nära vad den är värd. 2 små rostfläckar brevid framrutan, 1x1cm typ.

vad är bilen värd med dessa grejer och hur mycket blir den värd om jag fixar styrbox och stenskotten? är ärtt värdelös på att värdera grejer

Mvh rasmus
al
7
alltiallou
320i e46 -00
Har sportstolar med!! kanske gör skillnad, allt är fräsch i och utanpå förutom det jag skrev
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Förmodligen liten skillnad i pris. Däremot betydligt lättare att sälja fixad.
al
7
alltiallou
320i e46 -00
Okej, glömde nämna att den bara gått 18k mil ocj olja ska va bytt var 500 mil, köpte den av en bmw fantast. men fixar nog till stenskotten och styrboxen. reläer kostar ba 120kr styck och löda kan jag! sen stenskott kostar väl ba 500kr för dugliga grejor å sen ba sätta mig i garaget en kväll. känns ju bättre å sälja iväg den fixad
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Om du inte är riktigt duktig på att löda - lämna bort jobbet av lödningen i GM5-modulen till ett proffs!

Det är mycket lätt att bränna kretskortet!

Kanske smidigast att hitta en bättre beg. modul - brukar dyka upp på annonser i "Power-börsen" med jämna mellanrum.

Mvh
Johan B

BMW – Weltmarke aus München!
al
7
alltiallou
320i e46 -00
har inte hållt på med de på ett tag, men är det så känsligt så får jag lämna bort de till bittra svärfadern:P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.