|
|
|
|---|---|
|
Det har under de senaste dagarna kommit ut några nya m550d 100 års edition, se tex Länk Länk Länk Vad innebär/medför/innehåller denna edition? Vilka modeller har denna edition? Jag hittar ingen info på bmws hemsida. | |
|
Vill-ha barometern exploderade just på mitt kontor över nr 3: Länk Snygg! |
|
| Nu har det kommit ut ytterligare en Länk men jag hittar fortfarande ingen information om vad denna edition för med sig... Dock verkar det (än så länge) enbart gälla m550d | |
| Det verkar vara en fullutrustad version. Kommer tydligen 16 st till Sverige. Novation har redan sålt sitt ex. | |
| Inget märkvärdigt egentligen, "fullutrustade"(jag har inte detaljstuderat specarna, men de saknar väl iaf skärmar baksäte) med individual lack + klädsel. | |
|
Saknar night vision också. Har inte sett ifall sätena är utrustade med massage och ventilation heller. |
|
| De bilder jag sett har inte ventilationen iaf. | |
Verdi |
Tycker det verkar som att man får betala ~250 tusen spänn för de 68 extra hästarna jämfört med en 535d Innovation Edition. Och visst, man får andra fälgar, fräna backspeglar i annan färg och lite extra ASD i högtalarna. :-) |
|
Mailade Bilia Borås och frågade vad som ingår i 100 års edition, och fick följande svar: I bilen 100-års paket ingår följande: Innovationspaket Loungepaket Parkeringshjälp+ Navigationspaket 20” LM-Fälg RTTI Internet Läderklädd instrumentbräda Individual Alcantara innertak Interiörlist Piano Individual klädsel Merino Silkesgrå/Svart Metallic lack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.