|
|
|
|---|---|
|
Hej Hur gör jag för att uppdatera min GPS? Kan någon vänlig själv berätta för mig hur man går tillväga, vad behöver jag köpa/inte köpa, vill ju så klart göra så mycket själv till billigast möjliga kostnad ;) Har version: ECE BMW 1.8.2 Road Map Europe MOTION 2009-2 Bilen är en 130i M-Sport tillverkad 9/2009 "Angels Dance and Angels Die..." - Jim Morrison | |
|
du ska ha Road Map Europe MOTION West 2016-2 o FSC kod..antingen standard engångskod el Lifetime (199år) 2016-2 West = 5.36GB 2016-2 East = 4.71GB Länk BMW Navi HDD Digital Road Map EUROPE MOTION 2016-2 Västeuropa Andorra, Belgien, Danmark, Tyskland, Finland, Frankrike, Grekland, Gibraltar, Storbritannien, Irland, Italien, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederländerna, Norge, Österrike, Portugal, San Marino, Slovakien, Spanien, Sverige, Schweiz, Tjeckien , Vatikanstaten. Östeuropa Delar av Bulgarien, Kroatien, Polen, Ryssland, Rumänien, Slovenien, Turkiet, Ungern, och huvudvägen nätverk av andra östeuropeiska länder. Produktbeskrivning BMW navigering uppdatering 2016-2 De digitala vägkartor har ett antal viktiga nya kompletterande uppgifter: För fordon med HDD Navigation (fordon från 09/2009) följande integrerade funktioner: höjdmodeller 3D-objekt 3D Stad-modeller Guidade turer (från HU-High Reseguider) satellitbilder Beroende på vilket land versionen trängsel varningsfunktion RDS/TMC- är funktion (Traffic Message Channel) som erbjuds. Inklusive en katalog av alla BMW återförsäljare och serviceföretag. En POI-databas med olika kategorier (t.ex. sevärdheter, hotell, restauranger, flygplatser, bensinstationer, köpcentra, etc.) Ändringar gentemot tidigare utgåvor *Flera 3D-objekt *Flera 3D-Stad-modeller *Flera Satellitbilder *Ökad bevakning av vägar i många östeuropeiska länder som Bosnien och Hercegovina (från 14% till 100%) Makedonien (39% till 91%) Rumänien (från 80% till 100%) *Ökad bevakning av adresser finns i många länder i Väst-och Östeuropa, t.ex. Bulgarien (från 48% till 69%) Italien (från 75% till 100%) Rumänien (från 10% till 55%) Ryssland (från 33% till 57%) Turkiet (från 23% till 85%) Västeuropa Andorra, Belgien, Danmark, Tyskland, Finland, Frankrike, Grekland, Gibraltar, Storbritannien, Irland, Italien, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederländerna, Norge, Österrike, Portugal, San Marino, Slovakien, Spanien, Sverige, Schweiz, Tjeckien , Vatikanstaten. Östeuropa Bulgarien, Kroatien, Polen, Ryssland, Rumänien, Slovenien, Turkiet, Ungern, |
|
|
Läs och kolla om detta är något för dig. Länk |
|
|
ska du ha bilen i mer än 2 år.så rek jag LIFETIME FSC kod,eller rättare sagt 199 år:)istället för vanlig Engångs FSC kod jag kan generera lifetime kod åt dig isåfall,om du vill |
|
|
Hej Nån som provat BMWnavi.eu om det funkar? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.