AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.868

Bilhandlare på autopower

he
122
herrbritt
BMW 135i Coupe
Audi 1.8t Avant
Volvo P1800
Hej,

efter att ha hängt här ett tag så slås jag av hur anonymt man kan vara bilhandlare och via forumet "pusha" för hur bra tex en ny modell är helt anonymt. Utifrån en del olika missar och uttalande har jag sett att man i forumet uttrycker att man köper nya bilar tex när det i verkligheten är så att det är en bil som säkert används privat men som står på "det bilhandlande företaget".
Att då ha flertalet fina/dyra bilar i sin profil är ju då ganska lätt, och att skriva om hur fantastiska dom är gynnar ensjälv ganska väl tror jag :)

Många andra forum har krav på att man skall visa om man har branchanslutning, men inte autopower. Vad tycker ni andra om det och brukar ni tänka på att "hmm, det han skriver är kanske i egen sak och för vinning?"

Förövrigt anser jag att man kan ta bort menyvalet att läsa om "PocketPC" då både pocketPC och WAP är ganska förlegat vid detta laget :)
Verdi
Det lät lite märkligt tycker jag. Har aldrig misstänkt någon för att vara bilhandlare. Vem skulle det vara? Förstår ni inte hur sjukt ineffektivt det vore?

Att det snackas varmt om M2 är väl inget konstigt? Jag förstår inte. Tala klarspråk istället. Vad exakt menar ni?

Det är faktiskt ännu lättare att ha fina bilar i profilen. Det är bara att skriva det man vill. Helt fritt. Ferrari Enzo, La Ferrari, Veyron, McLaren P1, Porsche 918...

he
122
herrbritt
BMW 135i Coupe
Audi 1.8t Avant
Volvo P1800
Jag har ingen önskan om att namnge någon och kommer inte att göra det heller, utan jag får vill bara uppmana till att man tänker själv när man läser svar etc (som vanligt på nätet förövrigt).

Två stycken som jag pm:at med har tex visat sig jobba hos ÅF och erbjudit tjänster/hjälp.

På vilket vis skulle det vara ineffktivt att blanda nytta med nöje? Det är väl alltid kul att hänga på autopower och skriva.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Har inte upplevt det som något större problem och marknadspåverkan från Autopower tror jag i ärlighetens namn är ganska liten.

-------
//Lövet
Sl
1.146
Slippy
M3 touring comp 2025

@Lövet precis min tanke.
he
122
herrbritt
BMW 135i Coupe
Audi 1.8t Avant
Volvo P1800
Jag tycker AP verkar ha väldigt bra spridning och förhoppningsvis även påverkan:

AutoPower är idag skandinaviens största oberoende BMW-sajt. Ofta med över 40.000 unika besökare per vecka, som gör ca 1 miljon sidvisningar per vecka.
I augusti 2005 hade 23 miljoner besökare räknats in, vilket förmodligen gör oss till en av Europas absolut största oberoende bilmärkesinriktade sajter.

16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Länk

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.