|
|
|
|---|---|
|
Tja testa idag systerdotters läderrengöring som hon har till sin sadel när hon rider. den heter Prevent leather cleaner hon köpte den på City gross för 69 spänn. Hon har ju skrutit hur bra den är för andra kompisar som rider och köper dyra produkter på ridsports butiker. Jag tog flaskan av misstag när jag hjälpte brorsan och göra rent hans stolar och de blev so nya se tidigare inlägg. Så tänkte här ska testas så jag gick ut i containern och hitta en stol med skinn eller snarare lurvit skinn. som vi nyss katat ner fick inte upp den så tog bara en bit. Så ja den var inte rolig men bra test kandidat. Resultatet ja jag tog bara en bit på sidan och 3 avtorkningar och den var som ny. Den stod nog i logen i 4-5 år. Men ville testa på nått riktigt vidrig. Om jag hinner före de hämtar containern i morgon bitti så kan jag ta en bild så får ni se skillnaden. (Men lovar inte jag hinner före dem då jag är inne i stan och kan ej köra hem. ) | |
| Tack för tipset! hoppas bara den inte är så stark att lädret tar skada efter x antal behandlingar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.