AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.824

Var köpa F11-originaltillbehör till vettiga priser?

An
55
Andy S
E91, 318d -2010
F11, 520dAT Xdrive -2015
Jag tänkte köpa telefonadapter och bagagematta mm till min F11, men priserna på Bilia i Stockholm avviker kraftigt uppåt jämfört med de redan höga ca-priserna på BMW.se. Exempelvis kostar bagagemattan "från" 1090 kr men i praktiken över 1500kr på Bilia i Segeltorp.

Så, var handlar jag BMW-prylar till bättre pris? Annan handlare, eller eBay?
www.Leebmann24.com och www.genuineautoparts.com/eu/

Kolla frakterna innan du handlar bara.
Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
Brukar beställa från Leebmann. Frakten kostar en del men beställer man mer än en nyckelring så brukar det löna sig jämfört med priset hos svenska BMW-handlare.

/J.I
Visa användare
2.014
Brynet
M520dA-16
318d GT-16
520-74
635dA-08 cab E64
530i-90 E34
Länk
Den mattan har jag och tycker den är mycket bättre än de hårdare med gummi i mitten som lossnar. Har testat en del.
ex
231
extravagant77
325i Touring E91 2006
dd88. Har du själv erfarenhet av www.genuineautoparts.com/eu/? La en beställning där nyligen och så fort jag öppnar mailet får jag en varning från microsoft om att mailet kan vara bedrägligt. Söker man sedan på nätet på firman så verkar många varna för dem då de inte verkar ha någon seriös Publisher bakom siten. Sedan står det att de ha 25 års erfarenhet bakom sig samtidigt som de endast funnits sen 2013. Och några Reviews verkar tämligen svårt att hitta. Funderar på om jag ska ringa mitt kreditkortsutgivare och spärra kortet eller låta beställningen fortgå....
extravagant77: Jag har bara plockat in en offert, men speciellt jänkare och tyskar verkar gilla sidan. All kontakt jag har haft med dom har varit seriös.
ex
231
extravagant77
325i Touring E91 2006
Ok. avvaktar. La en beställning på en tämligen billig kåpa till xenonlampa så ingen större skada om beställningen skulle gå om stöpet. Ser som du skriver att vissa har lagt beställningar och fått hem dem. Det är tryggt. Men för att vara ett så stor företag som de ger ut sig att vara tycker man att nätet borde vara nedlusat av Reviews etc. Sedan kan ju även delarna vara piratkopior med falska klisterlappar....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.