|
|
|
|---|---|
| min pappa har köpt en tre dörrars 1serie från 2007. Jag tycker den är klart snyggare än fem dörrars. | |
| Rosor är röda, violer är blå, smillas farsars e81 kanske är grå? | |
| Ingen av dom, snyggast är coupen (e82). (lite partisk, men annars hade jag inte haft en) | |
| +1, Herrbritt | |
| Allra snyggast är väl E88... :) | |
| 3-dörrars.. speciellt med m-paket :D | |
| 3 dörrars. Gillar den långa tunga dörren och det där knycket som rutan gör när man stängt dörren. | |
|
5-dörrars m M-paketet, får de rätta proportionerna tycker jag. 3-dörrars ser liksom både tom och tung ut på samma gång.. Ärligt talat kan en E87 5-dörrars 116/118d med M-paketet och helskinn bli min nästa vinterpulka tror jag! :) Nåt jag aldrig kommer förlåta är nya 1-serien från 2012. Hur fasen man kunde fukka upp en modell såpass övergår mitt förstånd. Att man höjde huven med nästan en hel dm har såklart med nya krockkraven att göra, och där var mkt redan förstört. Men sen gjorde man en grotesk front, flyttade UPP dörrhandtagen, dödade allt liv i undre delen av karosssidan med spikraka linjer samt som grädde på moset: la till 300% fler veck, linjer och delningar över hela karossen. Ja jävlar. |
|
|
Rubriken ska väl vara E81 vs E87... Tycker E81 är snyggast (sen är inte E82 så dum heller). Dock inte alltid så praktiskt med dörr utan karm. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
ArgentaPer, ja det finns en tjusning med hängbuksvinet. ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Hehe jag har aldrig sett den där hängbuken en del pratar om.. ser mer ut som en löpares benmuskel, ett skrov till en speedboat eller undersidan av en haj..? :) Den linjen (som ju även finns på min egen Z4MC) kan starta en helt ny tråd känner jag! :D |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
E87 5-dörrars med komplett M-paket är snyggast (men jag kanske är något partisk). Nä, måste hålla med om att jag har aldrig tänkt eller ens reflekterat den linjen till att göra det till ett hängbuksvin - det är först när jag läser om det som jag påminns. Ser faktiskt helt ok ut. Däremot finns det vissa linjer och former som inte är snygga oavsett vilken smak man har :-) Länk |
|
Ja hur tänkte man där... Ful som stryk. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Haha nej Multipla var kanske inte snygg i klassisk mening.. :) Men man får säga att det nog bara är italienare som har modet att göra en sån bil, med 3+3 sittplatser osv. (Konceptet snodde Honda rätt av till sin.. vad den nu heter ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.