|
|
|
|---|---|
|
Laddar min mobil Samsung s7 via cigguttagen I min F11, då och då slår laddningen ifrån sig. man hör ljudet som låter när man ansluter laddningen c:a var 10:e minut. samma med alla övriga cigguttag Även provat med samsung s6 har även för mig att det var likadant med min F31:a laddar jag via usb går det bra. | |
|
Vad har du för laddare? En del laddare ansluter inte så bra så det kan vara därför laddningen upphör då och då. BMWs egna USB-laddare funkar dock fint och är dessutom supersnygga om du frågar mig. |
|
|
det är ingen laddare, en cigg pluggin som blir usb i änden, där sätter jag en sladd mellan mobilen och usb uttaget. sen slår den ifrån då och då,,,,hör ljudet ingen om har liknande? |
|
|
Kanske för svag laddare, kolla hur många ampere den levererar. /M Mina bilar: Länk |
|
|
En cigg-plugin med USB-utgång är väl en laddare...? Vilken cigg-plugin använder du då? Har själv haft problem att vissa inte ansluter så bra. BMWs egna sitter dock som ett smäck. Länk |
|
|
ah ok, tack kan kanske vara att den är för svag (ampere) ska kolla med annan laddare. tack tsa ock tegel |
|
|
Det beror troligtvis på dess utformning och inte strömmen den levererar. Jag hade en där kontakten man stack i cigguttaget var rundat nedtill det fick inte riktigt kontakt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.