|
|
|
|---|---|
|
Bror till mig blev erbjuden att köpa en Sport inredning från en E91 med M paketet som bara gått ca 2000mil. Men ägaren gick bort och de parkera bilen i lada där taket var paj som kommit in lite regn även regn in i bilen då fönstret var öppet. Stått ca 2 år men bilen var utom räddning då taket hade rasat in på bilen. Länk Länk Länk (Han får bara betala en synbar summa för bilen då de registreras som skrot. ) | |
| Ser nog värre ut än vad det är går nog att rengöra och rekonda upp. | |
|
Fick bli testpilot må ett microbiologiskt medel som ska ta bort smutsen och stöta bort ny smuts. Och ska bryta ner den så man ej behöver slita. Och kan bara säga f det medlet vill jag ha hoppas man i framtiden får veta vad det heter. Lägger ut bild länk i morgon. Skinnet gjorde jag ren med fel flaska och resultatet blev chockerande bra. Nu blev syster dotter av med sin flaska som hon har och gör rent sin häst sadel med. Tänkte testa att ta samma smörjmedel också. Inredningen ser ut som ny. DEt enda som strular är nackstödet mitten bak som ej går att få loss. |
|
| Såhär ett år senare, hur blev resultatet? Hållbart i längden? | |
|
Du missade att länka till bilden. |
|
| jo den blev som ny hållbarhet toppen synes inget han har idag sålt bilen men den såg ut som ny invändigt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.