|
|
|
|---|---|
|
Hallow BMW gemenskapen, Jag kör en BMW X5 E70 2007, i januari hade jag en olycka fordonet drabbades från den bakre änden av en enorm Toyota land cruiser HELA som skadade baksidan av bakluckan och fordons boot har fått bytas ut. Under olyckan motorn stängs det indikerade motor strömavbrott eller fel Motor: reducerad effekt fel och bilen stänga det tvungen att bogseras. Skador på fordonet under olyckan ingår: 1. Tail slut skadades Helt en ny start beordrades av försäkringen 2. På grund av effekterna av den bakre änden förar- och passagerarsäten Var demonteras från sin position och måste bytas ut eftersom de varken är skadade eller inte mekanismen verkar fungera rätt att få dem att arbeta OK. 3. motoravstängning förklarade: På laget angav diagnos bränsle bränslepump / kabel Var mätare i bränsletanken skadade bilen var anledningen som ersattes och bilen lyckades driva igen ersätter gåta för bränslepump / Mätare. Som Personligen jag inte förstå hur det skulle ha hänt Efter byte av bakluckan och det finns ett fel diagnos som synes inte fanns men innan olyckan försäkringsbolaget försöker inte koppla det till olyckan plus lokala BMW Center verkar inte exakt peka ut varför felet är där eller om det skulle ha orsakats av olyckan När du slår på fordonet det visar ett fel. "Huvudenhet Ej programmerad korrekt" Den lokala BMW Center har visat huvudenheten bytas ut men kräver försäkringsbolaget är inte övertygad om att detta är en olycka i samband fel. E-postmeddelandet från BMW bara läser "huvudenhetens display är defekt som ett resultat av ett internt hårdvarufel." Om det var en effekt fel som batteriområdet i den bakre änden var alla trasslat Inklusive batteriet är lös men skadades inte i effekten Denna förklaring av BMW Center är inte tillräckligt bra och jag vet försäkrings kommer inte att acceptera fel Om en konkret förklaring ges som de inte tycks kunna veta om den är avstängd olycka eller inte vänligen hjälp Njoroge Nairobi Kenya. NJORO | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.