|
|
|
|---|---|
| Går det på något sätt att göra på en E46 M3 2005? kanske nån funktion man måste aktivera etc? den borde ju vara självskriven... även att man skulle kunna öppna alla rutor med en upplåsning så värmen går ner lite.. | |
|
Håll inne låsknappen på fjärren länge - efter några få sekunder stänger den elrutorna och (har jag för mig) även takluckan. Fungerar givetvis bara på eldrivna rutor... På samma sätt kan du öppna rutorna när du larmar av/låser upp - håll inne upplåsningsknappen på fjärren. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Har testat nu och det händer ingenting på min, jag har testat hålla inne länge, även testat dubbelklicka, hålla inne båda knapparna etc.. :( Verkar vara inaktiverat i nån inställning. har den här BMW scanner, det kanske finns någon inställning att aktivera/avaktivera denna/andra funktioner? |
|
| Hittade det fanns en inställning under ZKE min är USA modell så den är inaktiverad pga "legal issues" i USA | |
| Har en -05 e46 T, måste gå väldigt nära bilen (fråga mig inte varför), iallafall testa gå jätte nära bilen håll in lås upp knappen så bör rutorna åka ner =)... Vet inte om du har dessa funktioner dock! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.