|
|
|
|---|---|
Transocean |
Har precis skrivit hur skarpt jag gillar bilen, glömde dock luckan till ladegrejen, den är av billigplast. A la Smart forTwo.....Baaahhhhhh....... |
![]() 13.403 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Ren nyfikenhet, vad är en ladelucka och en ladegrej? |
| Har aldrig hört "lade" heller....måste vara utrikiska.... | |
|
Svorsk för lucka för laddsladd antagligen. Men varför detta behöver en egen tråd istället för att läggas under det redan befintliga inlägget i andra tråden övergår mitt förstånd. För övrigt är halva bilen numera av plast. Inte ovanligt med hela bagageluckor, framskärmar osv av olika former av plast. För att inte tala om stötfångare. Varför skulle det vara ett problem med en liten lucka? ------- //Lövet |
|
| Gissar på täcklocket för ladduttaget på norsksvenska. | |
Verdi |
Den rostar väl inte iaf. :) |
|
Samt viktbesparande. |
|
|
Tror inte det gör så mkt om en sån liten detalj är I plats? |
|
| *plast | |
Transocean |
LOL, ja så kan det bli när en finne skriver svorska efter en sexpack :-) |
|
@Transocean. Koff eller Hansa? |
|
|
Det känns väl som bruktligt att ladduttag och laddarna är tillverkade i någon bakkelitplast (eller vad det nu heter), sannolikt är det väl av säkerhetsskäl. |
|
|
Hmm, hela bakluckan på min bil är av plast (glasfiber). Så varför klaga på en liten lucka? ;-) ///BMW - Was sonst! |
|
|
Baklucka i plast är ju klockrent - inga rostiga bakluckor som det alltid blir på bilar i allmänhet och kombibilar i synnerhet! Är det någon del på bilen som bör göras i plast, är det just bakluckan - i alla fall enligt vad jag tycker! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Går säkert att köpa i coolfiber ist. ;-) __________________________ Livet är roligare med rak sexa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.