|
|
|
|---|---|
|
Hej igen, Jag har elbackspeglar på en f11, har en liten knapp i dörren där jag kan tycka för att fälla in dom tex parkering. frågade min handlare om de kan stängas automatiskt när jag låser bilen och svaret var nej. Dock häromdagen höll jag på att testa låsfunktionen på bilen och rätt var det var när jag satte handen på bakdörren (key less) så fälldes speglarna in. Har dock ej lyckats göra om det, någon som vet hur man gör? | |
|
Hej drmonz. Har du keyless är det enkelt. Snabb tryckning så låses dörren men speglarna fälls inte in. Men om du håller kvar handen/fingret ytterligare några sekunder så åker speglarna in. |
|
| Går att programmera bort. | |
|
tack, men man kan inte göra det via nyckeln utan man måste placera handen vid handtaget? vänl |
|
|
Har för mig att du får samma funktion om du håller låsknappen inne några sekunder istället för att släppa den direkt om du använder nyckeln (använder aldrig nyckel själv, ligger i fickan hela tiden). |
|
| Precis som Mården beskriver. Håll BMW-loggan nedtryckt på nycklen och speglarna fälls in. | |
|
hej, gud vad duktiga ni är, ni kan era bilar! fungerar tack! newbie |
|
| Eventuella öppna fönster/takluckor stängs också vid den manövern. | |
| Vilken av dem @Lus? Handen på handtaget eller hålla knappen intryckt? | |
|
Bägge 2 |
|
| Precis, funkar både med keylessmanövern och med låsknappen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.