|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om det går och eftermontera elektrisk stängning på baklucka på min F11 ? Däremot har jag den bara suger in dörren när den hamnar på sista läge. Jag hittade på Bildelsbasen vanliga samt elektriska gasdämpare. Kan det vara att man byta sin dämpare mot elektrisk. Vad behöver man för styrning då? | |
|
Det verkar möjligt men, finns kit att köpa men dyrt. Ingen aning om hur svårt det är eller hur mycket jobb som krävs. Länk |
|
|
Tack Lasse Nu händer ingenting när jag trycker på knappen som öppnar baklucka/bakglaset. Du har en f11 eller ? vad öppnar knappen på din? alltså knappen som är inne i bilen. |
|
| Är det inte "bara" något fel på nuvarande öppning då? Har fått för mig att elbaklucka är standard på F11 medans det kostar 6kkr på F10... | |
|
@jsn, Bakluckan på min är manuell :(. Det enda som jag ser att det funkar inte är det knappen som är inne i bilen, som gör inget när man trycka på den. |
|
| Jag har manuell baklucka på min F11, tror den elektriska kom som standard i och med modellåret 2013? | |
| När jag håller in knappen inne i bilen öppnas min shoppinglucka, samma sak med fjärren. Den är så lätt att den öppnas av egen kraft så att säga. | |
|
Elektrisk lucka blev standard då F31:an presenterades, eftersom den kom med elbaklucka. Läker vilken månad detta hände, dock. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.