|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har nu tänkt att köpa coilovers till bilen (328i-12) och har kollat runt lite, vill inte vara "snål" och köpa det billigaste, för man får ju oftast vad man betalar för. Har tittat på KW V1 och verkar intressanta, enda sidan jag har hittat dom på är billiga-coilovers.se är denna sidan pålitlig? då man måste betala direkt. Kom gärna med förslag på olika coilovers. MVH Victor | |
|
BC-Racing rekommenderar jag som exempel säljs hos J-spec. Kan du både ställa hårdhet osv. Kan även beställa hårdare fjädrar från början som ingår i priset sådana fall. |
|
|
Jag köpte KW v1 till 123d E87. De var fanatiskt bra. Köpte via EBAY.de och då har man ju alla skydd man kan tänka sig. De ändrade t o m min order i efterhand (från maximal sänkning till ett snäpp mindre). KW v1 var perfekta från dag 1. Kostade 8900 SEK ink frakt, vill jag minnas, men det dyra var ju installationen och hjulinställningarna: 12k SEK till. Men M-sport var klart sämre (högre OCH stötigare), med KW blev faktiskt allt bättre. Men det har ju sitt pris. Gör man det själv måste man vara ap-noga med hjulinställningar mm efter. Snåla inte om du gillar din BMW :-) |
|
|
Betala du 12tusen till för installation och hjulinställning? Det va dyrt i så fall.. Har en fråga bara, kunde du ställa dämpningen på de också eller bara höjd? :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.