|
|
|
|---|---|
|
Hej, någon som vet vad det kan ligga på att fixa allt det här? bmw 528 01. Bild: Länk | |
|
Jag tror det beror lite på hur mycket som måste lackas men det ser inte direkt billigt ut. Jag hade en pytteliten parkeringsskada bak på min förra bil och för att få det snyggt fick jag lacka rätt mycket och demontera en hel del. Kostade 8000:- på lackverkstad. Tog det på försäkringen och betalade bara självrisken. Ta kontakt med en bra verkstad och fråga vad de tar för jobbet. Fråga även på ett par andra ställen, billigast är dock inte alltid bäst... |
|
|
Jaha okej. Trodde att jag skulle klara mig på 5000. Hade såå fel. Tack för svaret. |
|
| Det är ju en rätt gammal bil. Jag hade fusklagat på egen hand. Skadan på tröskeln hade jag lämnat bara skrapat rost skyddat och lackat. Men det är jag det. | |
| 1000 - 1500:- för plåten och 2-3000 för lack skulle jag säga. Du kan få det för det dubbla också om du åker till "fel" ställe. Om dörren också är bulad +50%. Åk runt och lyssna. | |
| Ser ut som att dörren är ganska mulad oxå, även mitt på. Hittar du en dörr i samma kulör och låter hasse på hörnet svetsa i en ny plåt i trösklen så kommer du nog rätt billigt undan. Reparera dörren tar tid = kostar pengar plus lack. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.