|
|
|
|---|---|
|
Får en 320 motor plats i en 318 kaross?Klarar koppling m.m dom ny påfrestningarna eller måste dessa också bytas?Nåt mer som man måste byta if man byter motor? //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) | |
|
Klart att motorn får plats. Kopplingen passar inte, kanske om du byter svänghjul men då är frågan om växellådan passar? Skulle tippa på att du behöver: Motor, kabelhärva och styrenhet. Kopplingskitt å växellåda. Kanske kardan??? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Just det! Glömde ju säga att du aldrig kommer att få igenom den på SBP. //Ticco www.ticco.com |
|
|
varför kommer den inte igenom besiktningen då? //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) |
|
|
Bilen är typad med 4 cyl och 1,8liter och går därför inte igenom SBP med 6 cyl och 2 liter, inte utan mutor iaf ;). Varför vill du byta motor förresten? _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
|
ville bara kolla lite om de gick!ska köra me min snurra :) //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) |
|
|
Det finns några som fått bilen genom besiktningen lagligt. Länk |
|
|
Wardof: Känner du till hur dom gjorde? //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) |
|
|
Nej, jag vet inte Men jag tror att man kan få intyg från SFRO och besikta bilen den vägen. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.