|
|
|
|---|---|
|
Hej alla. Kommer nyss från m-bilar i Falun då jag hade bokat tid för att koda in aux i bilen (har kopplat dit kabel själv). När jag kommer dit så påstår killen bakom disken att det inte går att koda in aux utan en cd växlare i bilen??? Vi alla som har provat att använda youtube vet ju att det detta är rent bullshit. Det är inte första gången bmw i Dalarna visat sig vara totalt inkompetenta så en lätt irriterad bmw ägare undrar nu om det finns någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta? Mvh Mr P | |
|
*UPPDATERING* Har idag varit i kontakt med Tobias på m-bilar i Västerås där jag blev mycket bra bemött, inga problem ska det vara att koda in AUX på en e60 så nu är tid bokad hos dom istället. Skillnad är det om man exempelvis ska koppla in en Dension box i en bmw eftersom denna använder sig av cd växlar ingången, då krävs det att man har en cd växlare tillgänglig för att kunna koda in den funktionen om bilen inte redan är utrustad med cd växlare ifrån fabrik då är det plug n play. Som sagt skillnad på AUX och CD VÄXLARE kanske något för m-bilar i falun att ta lärdom av innan man gafflar om saker man inte har koll på och förlorar en kund. Mr P |
|
|
Osannolikt dåligt av en handlare. Är kabeln redan monterad talar vi om 5 minuters jobb med NCS-expert. Eller som jag såg i den andra tråden så passar man på att uppdatera hela bilen hos en riktig handlare. M-Bilar Västerås är bra. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.