|
|
|
|---|---|
|
Hej! Som många säkert stött på så är det inte helt lätt att hitta fälgar till 1-serien. Jag är på jakt efter en uppsättning 19" och tyvärr är utbudet i Sverige i stort sätt obefintligt, och i övriga Europa verkar det vara nästan lika dåligt. Så det jag hoppas på kunna få hjälp med är tips på passande fälgar som går att få tag på, och även om någon har erfarenhet från csl-kopian ocean caribien som är den enda med rätt et jag hittat. Tack! | |
|
VMR gör fälgar med 1-seriespecifika offset. Finns CSL-liknande modeller från dem. 135i AW N55 6MT |
|
| Jo, VMR har några riktigt snygga modeller, och jag har inte låst mig vid en design utan är öppen för förslag. Ett av problemen med VMR är tillgänglighet/leveranstid och pris. 4000 kr/st för en "kinafälg" känns inget vidare tyvärr. Inte hittat någon leverantör i england eller tyskland heller. | |
|
Jag har 18 tummare som suttit på 123d. Mkt bra hankook-däck. Min numera stulna och slaktade bil: Länk PM om du är sugen. |
|
|
Jag har VMR på 1:an. Är hur nöjd som helst. Dom ska inte jämföras med några billiga kina-kopior. |
|
|
"Haas" Ich du vänta länge på dina? Mina som jag köpte till min Z3 blev restnoterade i 5 månader innan dom dök upp.... :( |
|
|
Oj! 5 månader va ett tag. Nä så länge tog det inte för mig. Tog ett tag innan importören plocka hem i från USA. Sen fastna dom tydligen i tullen i Holland ett tag innan dom kom hit. Kom inte ihåg exakt hur länge det tog till slut, va ett tag sen jag köpte dom nu. Men tror det var dryga månaden jag fick vänta. När jag beställde så pratades det om att dom skulle öppna upp en depå här i Europa. Vet dock inte hur långt dom kommit med det nu? Kom ihåg att det pratades om att lägga den i Schweiz, vilket skulle vara sådär med tanke på att det blir handel utanför EU. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.