|
|
|
|---|---|
|
Hej Är på jakt efter en z4 3.0 Gärna med m chassi och stolar och lite allmänt lull lull. Finns ju en del att välja mellan på blocket men en hel del är import och känns högt prisade. "Vågar" man köpa import bil och vad är de värda? Se annonserna nedan så kanske någon har ett hum om vad man bör ge i högsäsong All input uppskattas. Länk Länk | |
|
Första bilen är importerad av en privatperson enbart för att säljas. Det brukar inte vara de finaste exemplaren. Den skulle jag hoppa över. ------- //Lövet |
|
|
Håller med andreas om den första, plus att den saknar servicebok gör det oerhört jobbigt när du väl ska sälja den. Länk Denna verkar fin |
|
|
Import, speciellt från Tyskland tycker jag inte behöver vara någon nackdel. Förutsatt att alla papper är i ordning. M-ratt och M-stolar är viktigt. M-chassiet mindre viktigt eftersom det, liksom standardchassiet, har problem med att bakfjädrarna går av. Ett kit med fjädrar och stötdämpare är inte så dyrt om du köper från Tyskland. |
|
|
Skulle inte välja bort en bil varken för att den saknar m-stol eller ratt. Man sitter väl så fint i standardstolarna och originalratten är nog så trevlig att hålla i. ------- //Lövet |
|
|
Svårt med pris på importer, det kan vara både fynd och sänken, gå i första hand på BRA historia, är den helt ok från t.ex. Tyskland, och bra här också, är det nog bara att köpa. Håller med de andra, just dom exen du tittat på, kanske inte vid en snabb blick, ger de rätta vibbarna. Sedan, vilken utrustning du vill ha, och andra tycker är ointressant, så är det hela tiden, gå i första hand på bilens historia och din egen önskan om spec., säger jag! em3 |
|
|
Tack för er feedback! Precis varit och köpt min z4 nu! Blev en svensksåld 3.0 med M sport chassi och m ratt och m stolar Riktigt nöjd hittills :) |
|
|
Stort GRATTIS, då återstår bara för dig att beställa bra sommar-väder från SMHI ;) Jag tänker passa på att köra mellan de obligatoriska skurarna, iaf!!!! Drive safe!! em3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.