AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.100

vad sägs om denna BMW 525XD?

Kollade på den igår, fint skick och få mil. Dock så är den importerad vilket alltid är lite knixigt, dock av BMW Sverige AB dvs inte av privatperson. Sen saknas sommarfäljar o däck. Ska ju sitta modellenliga M5 fäljar på.

Länk

Visa användare
247
Kaffeh
Lexus IS300H - 14 Svartmetallic

Tidigare:

525iA Sedan - 02 Toledoblau
120d - 09 Alpinvit
523i Sedan - 98 Canyonrot Metallic
Saab 900 2.3I SE - 95 Vinröd
Har ju rullat ett år utomlands bara, tror inte det är någon fara... Desutom tre års garanti från handlaren.

Mycket utrustning. Kanske inte den roligaste motorn i en så stor bil. Men why not. Pruta till dig sommardäck + fälgar bara.

Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Min första reaktion var att den var rejält dyr. Det är nästan F11 pengar det där. Räkna med 15.000kr för en uppsättning 18" med ordentliga däck sedan (förutsätter att du inte sätter Linglong eller annan smörja på bilen) då är du uppe över 200.000kr. Det tror jag är en ganska dålig affär.

Visst denna är inte rakt av jämförbar men jag tror du förstår vad jag menar: Länk

-------
//Lövet
Skillnaden är att en F11 med X-drive och M-sport, så är det svårt att komma under 300k. Sen äger jag hellre en bil som är mot slutet av en modell serie än början. Alla modeller har ju sina barnsjukdommar.

Sl
122
Sleeper08
540ix -19 G31
Otroligt, jag åkte bakom den alldeles nyss. Var på väg från Max i Bromma. En ung kille körde. Har TS slagit till eller var den på provkörning tro?

Det stämmer, var ute o provkörde o nu köper jag bilen

Tack för att du tyckte jag var ung, 37år ;-)

Verdi
Sommardäck hittar du säkert billigt på blocket.

Typ: Länk

Det är Nankang-däck. Vet inte om det är hyfsade eller usla...
Sl
122
Sleeper08
540ix -19 G31
Haha den bjuder jag på! Jag satt bakom dig i silvrig F11. Långsamt körde du också, det är 70 på Ulvsundavägen! ;)
Grattis till köpet, den såg jättefin ut!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.