|
|
|
|---|---|
|
Halå där, är åter igen tillbaka i "BMW-träsket", håller på beställer en ny 520d F10 och undrar lite om toningen på bakrutorna (4000kr). Hur mörkt är det? Full UV skydd? Bättre att lämna in hos nån firma i efterhand, pris/kvalitemässigt? Ang shadowline, som är ytterligare 4000kr; har sett firmor som erbjuder foliering, av kaross och interiördetaljer dock. Någon som gjort det med listerna, blir det bra? Kanske inte värt besväret mot att ta shadowline direkt? | |
|
För övrigt är det följande spec jag valt: Alpinvit Svart läder Automatlåda M Sportchassi Sportpaket Komfortpaket |
|
|
Jag vet inte om det går att välja mörkhet på toningen i glaset. För toningen på min var vad jag tycker en aning lite. För så fort solen låg på kändes toningen nästan obefintlig. Så jag har toning i rutan + film vilket jag upplever som mycket bra. En sak du bör tänka på om du inte väljer tonade rutor är att om du bara har film kommer det noppriga i kanten på rutorna synas väldigt tydligt. Shadowline tycker jag är ett måste iaf på en vit bil och det gör sig groteskt bra med tonade rutor. Har tyvärr ingen bild just nu på min hur det ser ut fixar kanske under morgon dagen. This is just my point of view. |
|
|
Hej Youcars i Halmstad löser detta, grymma på att foliera både Shadowline, grillar, tonar rutor, HR sänkning, grymma på fälg o däck till rätt peng. Ligger i samma fastighet som Mr Cap i Halmstad, riktigt bra att ha o göra med tycker jag! Henke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.