|
|
|
|---|---|
|
Hej har varit på BMW och fått en ny dörr på rostskyddsgarantin , det är ju bra ! Dock blir det lite fadd eftersmak tycker jag när diverse lister ej sitter som de ska när man får tillbaks bilen . Gäller listen på utsidan i nederkant av rutan som ej ligger an som den skall i bakkant , listen på insidan nederkant rutan som inte ligger dikt an mot dörrklädseln utefter hela dess längd ! Samt de har orsakat ett litet jack på insida dörrklädseln troligtvis vid demontering av dörrklädseln ! Är det jag som är petig man kanske får räkna med lite blessyrer vid byte av dörr ? eller vad säger ni ? | |
|
Nej. Absolut inte. Dom fick lacka om våran/min gamla 120s baklucka två gånger för att resultatet inte blev bra. Stå på dig. Livet är roligare med rak sexa |
|
|
Har bytt båda framdörrarna och varit tillbaka 2 gånger för att få dörrarna riktade och lister bytta. De skall ju vara både täta och med acceptabel ljudnivå. Påpeka defekterna exakt. Ge dig inte! |
|
|
Tack för supporten ! Den behövs det är inte första gången jag åker tillbaks för att påtala brister hos denna bmw verkstad , börjar bli tjatigt man får alltid ta på sig rollen som kvalitetsansvarig Skall dit och påtala bristerna och inte ge mig ! Bilen är ju trots allt i ett väldigt fint skick för åldern Tack än en gång 👍 |
|
|
Jag är likadan. :) Bilen ska inte vara sämre än innan den lämnades in. Om de har lite yrkesstolthet så ska de se till att montera ihop allt rätt och riktigt igen. Det är inte speciellt svårt, och särskilt inte för ngn som arbetar med det dagligen. Lycka till! Mvh Håkan |
|
|
Vart i Sverige ligger verkstaden? __________________________ Livet är roligare med rak sexa |
|
|
Tack ! Känns skönt att veta att det finns fler som mig 😊 |
|
|
Fick samtliga dörrar o baklucka bytta på min e39 pga rost. Monteringsjobbet blev dåligt. Lister satt ej ordentligt. Inpassning av dörrar blev aldrig bra. Var åter 3ggr innan jag gav upp. Hade varit bättre att låta rosten som inte syns sitta kvar med facit i hand. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.